5 sebab kenapa anda perlu pilih supplement dalam bentuk cecair

5 SEBAB KENAPA ANDA PERLU MEMILIH SUPPLEMENT DALAM BENTUK CECAIR


Pelbagai supplement ada di pasaran, dari pil, kapsul, kapsul gel, serbuk, dan cecair. Masing-masing mengetengahkan kelebihan produk tersendiri. Jika anda masih memantau-mantau dan terfikir-fikir, jenis supplement apa yang paling sesuai untuk anda, dan ahli keluarga anda, teruskan membaca artikel ini, semoga ia dapat membantu.
Tubuh kita ini diibaratkan seperti span@sponge yang menyerap apa jua yang kita makan/minum.


1-Mudah serap
Supplement dalam bentuk cecair seperti Exfuze Seven PlusClassic mudah diserap oleh badan kerana partikelnya yang halus mudah diserap oleh tubuh. Supplement berbentuk cecair dapat menyerap 90-98% berbanding pil hanya 10-20% sahaja.
Ujian CAP-e menunjukkan  kadar penyerapan dan keberkesanan biologi sesuatu produk, lihat sini-> CAP-e Exfuze


2-Mudah memberi kesan
Supplement yang mudah serap pasti memberi kesan segera dan lebih efektif. Supplement yang berkesan jauh lebih penting, kerana sebab kita mengambil supplement ialah untuk mendapatkan kesihatan optimum.
Bagaimana kita boleh menyukat kadar keberkesanan sesuatu produk?
a.       Ujian ORAC; ujian yang mana mengukur kadar anti-oksida produk. Semakin tinggi bacaan anti oksidan, semakin bagus produk tersebut. ORAC Exfuze = 50,000 equivalents per liter.
b.       Lihat pada testimoni pengguna yang pernah mengamalkannya. Rujuk sini-> Testimoni Exfuze


3-Senang diambil
Supplement berbentuk cecair lebih mudah diambil, hanya perlu minum. Sangat sesuai bagi mereka yang takut menelan pil mahupun kapsul; sesuai untuk siapa yang selalu rasa kembang tekak menelan ubat. Lebih bagus jika supplement cecair itu mempunyai rasa yang sedap seperti Exfuze Seven Plus Classic dengan rasa concord grape. Rasa yang sedap boleh buatkan kita buang jauh persepsi supplement yang tidak enak atau mempunyai rasa seakan ubatan/drug.
Cara pengambilannya juga mudah, hanya perlu concang dan tuang 3/4oz, terus minum. Tak perlu dibancuh atau di-shake. Tiada pantang tertentu, boleh minum sebelum mahupun selepas makan. Mudah kan?
Nak tester percuma? Hubungi admin :)


4-Murah
Kebanyakkan supplement pil dan capsule hanya mengandungi sejenis vitamin/mineral. Contohnya Vitamin C. Multivitamin pula mengandungi pelbagai vitamin, tetapi mungkin tidak mengandungi mineral dan yang lebih penting, ramai orang tidak tahu vitamin/mineral apa yang sesuai untuk mereka. Jika dibeli semua, pasti mahal jadinya.
Supplement cecair seperti Exfuze Seven Plus Classic, lengkap dengan multi vitamin, mineral, xanthones, phytochemicals, antioxidant, omega, folic acid dan banyak lagi. Jika tubuh kekurangan salah satu nutrisi ini, maka Seven Plus akan bekalkan kepada anda, tiada istilah overdose kerana semuanya bersumberkan semulajadi dari tumbuhan.
Memandangkan satu supplement ini boleh diminum semua peringkat umur, kanak-kanak pun boleh, orang dewasa pun boleh, maka sebotol Exfuze Seven Plus sudah memadai untuk seisi keluarga. Kosnya semurah RM4 sehari. Murah dan jimat.
Doktor ini juga mengakui, beliau perlukan pelbagai produk dengan kos tinggi untuk beri kesan kesihatan berbanding Exfuze Seven Plus Classic -> http://youtu.be/PJpUJ7UWqG8 


5-Mudah disimpan & dibawa
Supplement cecair boleh disimpan di dalam peti sejuk atau tidak disejukkan. Exfuze ada botol besar 750ml dan botol mini 96.1ml. Botol mini sememangnya mudah dibawa kemana sahaja, sangat convenient dan compact. Botol kaca UV protected, mengelakkan dari supplement dari ter-oksida walaupun di dalam cuaca panas terik. 

---------------------
Nak info lanjut atau ada soalan? Call Admin segera +6019-6902909
Jom jadi ahli, dapat harga murah seumur hidup.


thumbnail
About Writer

Tel/SMS/Whatsapp: +6019-6902909 @ +6019-2509487 Ahli, pengedar, business coach. Blog informasi tentang Exfuze Seven Plus Classic dan peluang perniagaan di serata dunia.

0 comments