Kenapa anda perlu memilih Exfuze?


Adakah anda inginkan..
>>Peluang memiliki bisnes yang untung besar + tiada risiko
>>Peluang memiliki kebebasan kewangan
>>Peluang memajukan diri sebagai ahli perniagaan
>>Menjadi jutawan dalam industry jutawan teramai di dunia
>>Peluang menjalankan perniagaan global
>>Bersama-sama team yang komited dan membantu anda membina bisnes anda

Jika YA, teruskan membaca. Entry ini akan memberi anda gambaran tentang kenapa anda perlu memilih Exfuze.


Eric Worre dalam ceramah Network Marketing: Go Pro, beliau mencadangkan sesiapa sahaja yang ingin bermula di dalam industry Networking, perlu melihatkan tiga perkara ini-> Syarikat, Produk dan Pelan Pampasan @ Compensation Plan.

1-Syarikat

Syarikat Exfuze ditubuhkan pada tahun 2008, memasuki Malaysia pada tahun 2009. Syarikat mempunyai rekod financial yang bersih, tiada hutang dan sentiasa membuat bayaran komisyen kepada ahli tanpa gagal setiap minggu (hari Jumaat).

Exfuze diurus tadbir oleh mereka yang berpengalaman dalam industry Network Marketing, supplemen, administration, dan system. Baca lanjut di sini-> Team Pengurusan Exfuze

Misi jelas Exfuze ialah demi memastikan anak yatim mendapat pendidikan, tempat tinggal dan makanan menerusi program Viva Kids <- baca sini. Selain anda melibatkan diri dengan perniagaan Exfuze, anda juga beramal dengan menderma secara automatic apabila membuat belian produk Exfuze.


Lebih penting, pencapaian syarikat Exfuze di Malaysia amat memberangsangkan dengan purata peningkatan 144% setiap tahun. Oleh itu, penting untuk anda mengambil bahagian supaya anda juga bakal meraih keuntungan dari peningkatan syarikat yang menuju ke syarikat billion ringgit.



2-Produk

Jauh mengatasi pesaing, kami tidak menggunakan teknologi pil, serbuk atau jus. Exfuze Seven Plus Classic adalah produk ekstrak 7 jenis superfood, ia adalah hasil kajian para saintis Exfuze yang terbukti 40-60% lebih berkesan, cepat serap. Ini dibuktikan menerusi ujian ORAC & ujian CAP-e. Serta ujikaji berterusan tanpa henti, dan kini Exfuze sudah mengeluarkan Exfuze Seven Plus Classic generasi ke-4 yang ditambahbaik dari generasi sebelumnya.


Kedua-dua ujian ini jelas memperlihatkan produk Exfuze Seven Plus Classic mampu diserap badan, tinggi nutrient, dan memberi kesan positif. LIhat pada testimoni produk Exfuze<- klik sini

Lebih 400,000 kajian akademik dan ujian klinikal di Pubmed mengenai phytonutrien dapat menyembuhkan penyakit, kompoun anti-penyakit yang terdapat di dalam Exfuze 7+ Classic.


Jika kebanyakkan syarikat superjuice (yg memfokuskan sejenis superfood shj) berjaya meraih jualan billion dollar, apatah lagi syarikat dengan produk ekstrak yang menggabungkan 7 jenis superfood. Malah semakin ramai memilih ekstrak kerana nutrisinya jauh lebih tinggi dan amat berkesan. Bukankah ini akan menguntungkan anda jika anda juga menyertai keluarga kami?


3-Pelan Pampasan / Compensation Plan

Exfuze menggunakan plan hybrid yang ternyata lebih jelas dan mudah difahami. Ia adalah gabungan konsep Direct Purchase dan juga konsep mata ganjaran. Pelan yang mudah diaplikasi oleh ahli.

3 Jenis Bayaran Komisyen;
i-Komisyen pengenalan sehingga 9 peringkat, berjumlah 38%
ii-Komisyen volume/points dari kumpulan
iii-Komisyen director/pengarah, 15-25% 



------------------------------------------------

Kami telah lancarkan projek RM100k dalam 6 bulan. Untuk dapatkan proposal ini, sila hubungi Admin di talian +6019-6902909. Terhad kepada  yang serius sahaja.

------------------------------------------------

Kenali Admin sebelum daftar? Hubungi Admin, kami sedia membantu anda.
+6019-6902909  /  +6019-2509487
Nak daftar? --> Daftar sini
thumbnail
About Writer

Tel/SMS/Whatsapp: +6019-6902909 @ +6019-2509487 Ahli, pengedar, business coach. Blog informasi tentang Exfuze Seven Plus Classic dan peluang perniagaan di serata dunia.

0 comments