Team Pengurusan Exfuze

Team Pengurusan Exfuze International

Bermula dari 3 orang terpenting dan sangat berpengalaman dalam industry jualan langsung, korporat dan kesihatan, Exfuze telah ditubuhkan pada tahun 2008. Beberapa individu penting di dalam Exfuze; Don Cotton, Rick Cotton, Paul Morris, Micheal Seymour, Dr Joe Guanera, Dr James Jamison dan beberapa orang lagi.
Team pengurusan Exfuze di Malaysia diketuai Muhammad David Jackson. 


Don Cotton (CEO & President Exfuze)
Don Cotton Exfuze Online Minuman Kesihatan exfuze

Beliau mempunyai pengalaman luas dalam bidang keusahawanan dan operasi. Beliau mempunyai rekod prestasi yang amat memberangsangkan dan berjaya membina perniagaan dan menguruskan  team yang berjaya.

Don Cotton pernah bertugas sebagai Enterprise Business and Technology Architect untuk syarikat Microsoft. Don Cotton juga menjadi speaker terpilih bagi Persidangan Industri Besar dan bertanggungjawab melaksanakan penyelesaian di syarikat-syarikat Fortune 500.

Don Cotton kemudian telah dilantik sebagai Chief Information Officer (CIO) di sebuah anak syarikat General Motor Commercial Mortgage. Disitu beliau banyak menyelia operasi teknikal syarikat. Beliau juga menjadi eksekutif utama bagi Software Division.

Don Cotton berkeupayaan memimpin, dengan latar belakang korporatnya yang luas memimpin 1000 orang kakitangan, mencipta SOP, membolehkan beliau membawa syarikat Exfuze dengan visi global.

“Exfuze adalah satu syarikat dengan asas terbaik. Secara ringkas, kami terbaik dalam sains dan memilih yang terbaik dari alam semula jadi untuk digabungkan bersama menjadikan minuman kesihatan untuk kesihatan yang optimum. Kami juga mempunyai pelan pampasan yang terbaik, kami tawarkan aliran pendapatan berganda. Semuanya di ada di Exfuze, itulah yang membezakan kami dengan yang lain” Don Cotton, CEO dan Co-Founder of Exfuze.


Rick Cotton ( Chairman dan Co-Founder Exfuze)

Rick Cotton Exfuze Online blogspot Minuman kesihatan exfuze

Syarikat Exfuze merupakan kemuncak kepada perancangan bertahun-tahun oleh Chairman / Co-Founder Exfuze iaitu Rick Cotton. Semangat keusahawanan Rick Cotton membantu menjadikan visi Exfuze untuk direalisasikan.

Don Cotton pernah melibatkan diri hampir 10 tahun dalam Non-Profit Ministry untuk membangunkan perniagaan dan program-program untuk manfaat kemanusiaan di negara Latin. Rick Cotton pernah berkhidmat di lebih dari 10 buah negara.

Beliau seorang penceramah yang dinamik, amat dihormati di dalam industri Network Markerting setelah mencapai kejayaan dalam beberapa syarikat lain.
Semangat dan dan kefahaman beliau yang mendalam dalam industry ini menjadi asset utama untuk Exfuze bergerak maju kedepan.

Exfuze bukan sahaja sebuah syarikat yang menawarkan produk yang hebat dan peluang perniagaan yang menakjubkan. Exfuze merupakan sebuah syarikat yang dipacu oleh misi untuk mengubah dunia kanak-kanak menerusi badan amal VivaKids” Rick Cotton, Chariman & Co-Founder Exfuze.


1% bagi setiap jualan kasar produk Exfuze Seven Plus Classic, disalurkan ke badan amal VivaKids untuk memenuhi keperluan asas kanak-kanak.

Baca lanjut mengenai Exfuze dan Badan Amal/Kebajikan <- klik sini


Paul Morris (Executive VP of Sales and Markerting)
Paul Morris Exfuze Online Blogspot Minuman Kesihatan Exfuze

Sebagai Naib Presiden Eksekutif Jualan dan Pemasaran Exfuze, Paul sangat berpengalaman dan seorang professional dalam network marketing. Paul Morris antara mencipta rekod pengeluar tertinggi pada tahun 1980-an dan menjual perniagaan pada tahun 1984. Selepas beberapa tahun bersara, beliau kembali menyertai Network Marketing selama 25 tahun.

Paul Morris memainkan peranan penting dalam menjadikan syarikat baru bermula dari kosong sehingga ke 15juta jualan setiap bulan. Beliau mempunyai rekod menajda lebih dari 100,000 ahli dalam tempoh kurang daripada 90 hari. Paul Morris juga seorang penceramah yang sering melibatkan diri untuk kerja kebajikan di negara-negara dunia ketiga.

Exfuze menawarkan produk dalam pengurusan berat badan, aktiviti dan pasaran jangka masa panjang – tiga daripada pasaran terbesar dan berkembang di seluruh dunia. Kami menawarkan peluang yang luar biasa untuk kebebasan kewangan, kebebasan dan peluang untuk menjadi wira untuk diri sendiri, keluarga anda dan komuniti anda” Paul Morris, Executive VP of Sales and Marketing.



Micheal Seymour (Chief Financial Officer @ CFO Exfuze)
  • Micheal Seymour Exfuze Online Blogspot Minuman Kesihatan exfuze
Micheal Seymour ialah penasihat khas kepada lembaga pengarah Exfuze. Beliau pada awalnya menyertai Exfuze sebagai salah seorang pelabur. Micheal Seymour percaya semangat yang dikongsikan, visi global, misi, pengedar, dan produk Exfuze (Exfuze Seven Plus Classic) yang banyak mengubah hidup ramai pengguna menyebabkan beliau mengambil peranan aktif di dalam syarikat.

Beliau mempunyai 38 tahun pengalaman dalam bidang pengurusan perniaagaan, pasukan korporat dan juga telah berada di dalam industry kewangan selama 18 tahun, 10 tahun sebagai Naib Presiden Kanan di Morgan Stanley.


Micheal Seymour sering menjadi tetamu jemputan bagi siaran global FOX News Global bagi membincangkan isu kewangan. 


Team Pengurusan Exfuze di Malaysia

Muhammad David Jackson (Country Manager: Malaysia, Singapura)

Pengurusan Exfuze Malaysia diketuai Muhammad David Jackson, seorang akauntan bertauliah yang menetap di Malaysia lebih dari 10 tahun. 

thumbnail
About Writer

Tel/SMS/Whatsapp: +6019-6902909 @ +6019-2509487 Ahli, pengedar, business coach. Blog informasi tentang Exfuze Seven Plus Classic dan peluang perniagaan di serata dunia.

0 comments